Åh, tråkigt!

Älsklingen kommer vara i skolan till minst 5! Och sen kan han få åka hem. Vilket smartass lägger en föreläsning till klockan 5 en fredag? Fyfuck..
Så nu har jag ingenting att göra. Bara sitta hemma och vänta. Hade jag haft pengar skulle jag åkt ner på stan och spenderat dom på kläder. Ska ner på stan, fastän pengar saknas, och så ska jag handla sista Stieg Larsson-boken "Luftslottet som sprängdes". För jag läste ut andra boken igår. Och då har jag något att göra i alla fall. Och lite mat såklart. Vitlöksbröd.... mmm...


Har drömt mardrömmar nu på morgonen. Den ena började bra, men slutade dåligt. Den andra var dålig hela vägen.. Måste kolla upp vad dom betyder. Om jag vågar..



Tentaresultatet borde komma i dag. Skolan har en regel på tre veckor och det har det gått nu. Fuck om dom drar över tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0