Bra film!

The darjeeling limited hette visste filmen. Men den var jättebra! Väl värd att se.. Och Adrian Brody för han är hetast ;) Fast det får jag inte säga till T... hehe


Läskigt AB. T var vaken vid halv 4 i natt. Och då var det någon som drog i handtaget igen! Och T rusade upp och kollade ut och där var en man i svarta kläder och luva! Så T ryckte lite i handtaget och då sprang han i väg. Så nu är vi helrustade med båsa kåpa över låsgrejen och alarm. Hehe. Tjuter ashögt om nån öppnar dörren när det är på. Vi lär vakna och tjuven lär springa..



När T har duschat färdigt ska jag slå honom i yatzy. Och imorgon ska jag göra skolarbeten. T hjälpte mig komma på ämne till projektarbetet. Superbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0