Cravings?

Hamnade på Martina Haags mama.nu-blogg. Läste kommentarer om graviditetscravings. Helt sjuka grejor! En tjej hade blivit sugen på oliver med ansjovis under en graviditet fastän hon inte gillade det. Men hur kan man bli sugen på nåt man kanske inte ens smakat? Fungerar det så...? Jag hoppas jag blir sugen på något nyttigt..


Damn you! Älsklingen har vart hemma i helgen och inte jag. Han lämnade lägenheten för skolan imorse och efterlämnade sig en hög med disk! Som jag inte ens använt! Sen skickade jag ett meddelande till honom och ville att han ärligt skulle svara på frågan om han skulle diska disken åt mig ifall det var jag som hade lämnat den efter mig. Ja, det är klart, svarade han. Yeah right att han skulle! Fuck alltså. Nu måste jag diska hans skitdisk. Plus att jag ska laga en smaskig tacopaj till honom ikväll. Fan fan fan. Jag är för snäll...

Fyndade lite i dag. Hittade tyvärr ingen väska. Var bara på Fältan för Älsklingen lånade mitt busskort i dag. Vill ju inte betala in till stan och hem. Köpte en svart tröja på HM och ett rosa (party?) linne på rean. 50 spänn istället för 200. Sweet! Och ett halsband..




Då är det bara att diska nu då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0