Drömtydningen

Kollade upp den ena drömmen. Vet inte om den ska tolkas bra eller inte. Att det regnade betyder "pengar att vänta". Good! Kanske ska lösa in den där trisslotten med 25 kronor i dag..
Den andra drömmen var nog mest en återblick med egna skådespelare från filmen Invasion med Nicole Kidman. Har du inte sett det kan jag ge en snabb förklaring. Jorden smittas med något alien-svamp-sak som gör att ens personlighet försvinner och man blir konstigt. Typ. Och i min dröm så var mamma och pappa såna. Blandade med något annat. Kanske zombier. Kanske inte..
Obehaglig var den i alla fall.


Nu är det inget bra på tv på ett tag så jag passar på att hoppa in i duschen.



Ge mig ett perfa tips om vad jag kan göra i dag. Har tillgång till typ ingenting. Speciellt inte pengar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0