Duktiga mig!

Toapappret var slut. Åka ner på stan och handla mer. Stannade till på Lagerhaus och kom ut med två förvaringskartonger. Vår hatthylla har sett ut som ett bombnedslag ungefär sen vi flyttade in, men blev betydligt värre efter en fest vi hade...
image64
...då jag var tvungen att klä på mig alla saker som fanns i hallen. Det här var i november tror jag. Ingen ordning alls sen dess. Så jag fixade hallen! Slängde, sorterade och la i kartongerna. En för mig och en för Älsklingen.
Eftersom jag vart så duktig ska jag nu sitta kvar i soffan (där jag alltså redan sitter) och käka lite mjölkchoklad som jag inte kunde motstå i affären. Men jag sa till mig själv: Inte äta förens du gjort något bra. Och nu har jag gjort det!




Hittade ett födelsedagskort i med massor med pengar i, bakom pappersinsamlingskassen. Min Älsklingen är en slarvpelle, men han lovade mig hittelön =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0