En lista bara

Är du svartsjuk? Jag är nog mer svartsjuk än inte, tyvärr. Men det beror på situationen..
Nämn ett jobb som du aldrig skulle kunna tänka dig att ha: Kan faktiskt inte tänka ut något. Kanske att sitta i en fabrik och göra samma sak hela tiden.
Är du troende? Nope
Vilken färg har din tandborste? Den är rosa
Har du åkt ambulans nån gång? Nej, aldrig
Tycker du om DrPepper? Nja.. Inte något jag föredrar
Har du fått massage nån gång? Många gånger!
Sötlakrits eller saltlakrits? Saaaaalt!
Ser du dig själv som lång eller kort? Jag ser mig som lång. Över medel i alla fall
Vad har din mobiltelefon för märke? Samsung. Men vill byta till Nokia eller Ericsson
McDonald´s eller Max? Båda! Cheese på donken och meny på Max
Har du ett överkast på din säng? Eh, ja. Vinrött
Har du brutit nåt ben nån gång?  Nej
Minns du någon speciell person från din barndom? Ja, en del..
Beskriv din humor: Enkel, bajshumor, lättroad, effektiv men smygande
Har du ordning eller oordning i dina byrålådor? Oordning! Fast jag vet vart allt ligger
När blir man vuxen, enligt dig? När man börjar ta ansvar för sig själv och står för det man gör
Nämn en skiva ur din skivsamling: Känn ingen sorg för mig Göteborg - Håkan Hellström
Vad gjorde du i går kväll? Kollade på film och tv och läste min bok
Har du varit riktigt, riktigt megafull någon gång? Hehe, yes..
Vill du skaffa barn? Ja, någon gång.
Hund eller katt? Katt helt klart! Jag måste ha en katt när jag flyttar till större place
Har du några syskon? Två underbara systrar
Gillar du att shoppa? Ja! Tyvärr kan jag inte göra det tillräckligt ofta
Var är dina föräldrar ifrån? Skövde och Borlänge (och mamma är finsk - men född i Sverige)
Vem står dig närmast?  Min Älskling
Vilket klädesplagg är ditt bästa köp? Jag har många favoriter. Skor, klänningar, tröjor, jeans, jackor..
Världens bästa uppfinning? Internet
Hur svarar du i telefonen? "Mitt namn"
Har du någon dålig ovana? Mmm.. många
Skulle du kunna byta liv med någon, och i så fall med vem? Nja, om jag vore missöjd skulle jag hellre förbättra det jag hade
Är du duktig i skolan? Jag önskar att jag vore bättre
Kommer du ihåg första kyssen med din älskade? Mmm, utanför bion i Eskilstuna den 15 november..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0