Erika är så rolig!

Igår snackade jag med Erika i telefonen när hon hade slutat jobba. Sen helt plötsligt får hon panik och ba:
- Vart är min mobil? Alltså min mobil är borta, vart är den?
Hahahahaha!

I dag innan jag träffade henne så var hon på H&M sen plötsligt känner hon hur det är tungt på luvan. Att det hänger mer.. Sen ser hon i en spegel att det har fastnat två galjar med tröjor i luvan! haha! Så hon har gått omkring med två tröjor hängandes i luvan i affären! Hahaha! Så når hon inte själv utan får be en tant hjälpa henne att ta bort dom. Jag har aldrig skrattat så mycket som när hon berättade det..





Blä. Det går inget tåg hem klockan 6 utan det går klockan 7.. Då är jag i stan först klockan 8. Segt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0