Genomskinlig

Min hud behöver sol kunde jag konstatera i skolan tidigare. Lysrören ger inte den vackraste färgen på en vintrig hud. Den blir likdom beige och rödflammig. Och de blå venerna på handleden lyser genom den till syntes genomskinliga huden. En genomskinlig hud som nästan skrek "ge mig sol, pina mig i stekande strålar".


E.M.D borde bannlysas. Pinsammaste bandnamnet och bandmedlemmar ever. Och deras cover borde bannlysas för den låter exakt som orginalet.



Har ett starkt behov av att vända på mitt dygn. Men boken jag läser är för bra för det. "Bara ett kapitel till det är ju så spännande..."
Älsklingen gick nyss ett brev från en bankman i Ghuana. Han har tydligen tjänat 5,8 miljoner och måste bara skicka sitt banknummer till honom. Hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0