God natti, eller nåt

Har haft min rumpa parkerat i soffan sen Älsklingen åkte iväg. Eller sen jag kom tillbaka från Ica. Och inte när jag lagade med. Men wth. Datorn har legat i knät den större delen av tiden också. Ont i ryggen börjar jag få. Men nu är det dags för mig att bli duktig igen. Packa väskan! Ooorkar inte ta med rullväskan hem i helgen. Ska kolla om jag kan hitta nån annan väska, eller tygpåse som jag kan packa i. Bara ta med det viktigaste. Typ ett ombyte, underkläder och en partyoutfit. Utifall.
Problems blir det dock med skor. Måste ta med ena stövlarna och gympaskorna.. Tar plats. Aja.


Undrar när Älsklingen kommer hem. Efter att väskan är packad ska jag lägga mig i sängen och läsa Bekantas bekanta och vänta på honom. Jag börjar 9 imorgon (kill me please) så jag måste somna tidigt. Men kan inte somna om han inte  är hemma..





Jag skriver sån här skit dels för att jag inte har något annat att skriva och dels för att jag inte har något annat att göra. Fast nu började South Park...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0