Haha!

Gick upp till Ica för att handla hem youghurt till frukost och lite smågodis som jag kan tröstäta i min ensamhet. En äcklig brat står några personer framför mig i en superlång kö. (suck). Han har fettigt backåtslickat hår och står verkligen och ler åt oss längre bak i kön. En annan kassa öppnar så jag blir ändå klar samtidigt som honom. Han har dessutom dubbelparkerat bilen utanför affären. När han kommer dit ser han att någon stulit hans registreringskylt! Hahaha! Typ 20 sekunder stod han bara och tittade på stället där den borde sitta... Burn!


Jag klarade tentan! Har jag hört genom ryktet. Inga resultat finns offentliga ännu men Daniella mejlade lärare och frågade och han sa att alla 10 (!) som skrivit tentan klarat den. Så jag har förmodligen G eller VG. Troligen G. Men skönt! Skönt, skönt, skönt.. Så skönt att jag kan skriva det flera gånger till!


Sen har jag diskat och dammsugit. Ska också packa väskan till imorgon. Då jag, om csn gett mig pengar, åker hem till Eskilstuna. Fast jag tror jag kommer åka  i alla fall. Älsklingens sparkonto får låna lite till mig isf..



Godispåse, here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0