Haha

Förlåt Perk, var bara tvungen :)

Dags att poppi lite popcorn! Hehe. Snackade i skolan om att cola är farligt. Till exempel att man kan använda det till att ta bort rost på cyklar. Sen köpte jag en liten flaska på vägen hem. Som Daniella sa: Så mycket som vi dricker så lär vi ju inte ha rost i kroppen i alla fall.
Sant. Men jag dricker inte så mycket cola. Kände mig lite rostig just i dag bara..






Peppe vill gå till The Village på Stureplan. Okej, säger jag. Utan förväntningar för jag tror att det är pisstråkigt. Vi kommer från lite olika bakgrund. Men nu kollade jag och det kostar fanimej 200 spänn att gå in! No way, säger jag då! Never att jag betalar dom pengarna för att kolla på äckel-brats med flotthår.

Kommentarer
Postat av: Egoina

haha, det verkar vara kul :)

2008-01-24 @ 21:39:10
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0