Helg!

För mig är det nu helg. Är ledig imorgon..

Satte nyss upp 9 böcker till försäljning på kurslitteratur.se. Köp några av mig vettja! Snabba sätt att tjäna pengar på. Hoppas jag.. Vet inte om man köper böcker därifrån, men hoppas. Mina böcker kanske inte är så eftertraktade heller. Damn it isf.

Vad händer imorgon då? Erica fyller år i helgen så vi ska hem till henne och käka mat, festa och sen utgång till The Village på stureplan. Kul? Nja.. men har inga förväntningar så jag hoppas det blir kul. Vi har köpt en Clone a Willy från Teknikmagasinet. Haha! Men gör en kopia av en snopp sen kan man göra en dildo själv hemma av den. Men vi köpte i choklad så det blir väl bara till att käka ballen den här gången.. Hihiih.





Ikväll börjar Älsklingen träna. Så jag blir själv hemma med skolbok och tv. Och popcorn! Länge sen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0