Helskön vecka

Ingen skola förens på torsdag! Fast jag har skola att göra. Till exempel att läsa två böcker och att skissa på mitt PM om c-projektet. Men jag ska även bara ta det lugnt.. Tänkte faktiskt åka in till Erikdalsbadet imorgon och börja träna. 140 spänn för tre gånger. Så dom tre gångerna kan jag prova på om jag gillar att simma fortfarande.

Kom nyss hem från tåget. Älsklingen snackar i telefonen med sin Malmö-kompis. Sen Stockholm södra har han gjort det. Så jag har fått åka tunnelbana och gått hem "ensam".. Tråkigt värre. Dom snackar mer i telefon än tjejer gör. Typ. Iofs träffas dom nästan aldrig så det går väl jämnt ut.





Kalkonen var delicious. Precis som marängtårtan vi fick till efterrätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0