Hemma och varm

Är äntligen hemma i Eskilstuna igen. Sitter i mitt gamla rum. Som nu är datarum och gästrum. Det är varmt och skönt. Underligt det känns att vara i ett varmt hus. Till skillnad mot våran lägenhet. Tack pappa för att du inte snålar med värmen!

Sofia, min käraste, har bjudit med mig ut ikväll. Hon och Marie ska sitta och vina och sen dra och dansa. Låter onekligen roligt, sa jag. Måste kolla läget med vad som händer med familjen ikväll först. Ingen är hemma såklart. Mamma och pappa slutar inte fören om 2 timmar. Lisa vet jag inte faktiskt.. Erika började 12.

Det finns tacochips i köket. Och hackade tomater i kylen. Nu måste jag bara hitta köttfärsen så har jag lunchen klar. Min mage kurrar...





Jag hade fått G på tentan! Skönt! Och presentationen av postern gick bra. Det hade dock blvit fel någonstan, antingen i utsriften eller när vi gjorde den för den var lika stor som en utslagen Metro, medans klasskamraternas var ungefär 5 gånger större. Haha!

Kommentarer
Postat av: Emmie

hackade du tomaterna i kylen? hahaha.
läste det som det först haha

2008-01-21 @ 22:55:13
URL: http://nokidding.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0