Intressant

Utgång igår med Sofia och Marie. Förfest med Lets dance hemma hos Marie och sen dans på Nybron. Gick ut till bussen en timme och en kvart för tidigt. Fick tillbringa den tiden käkandes på en hamburgare och strips på Sveriges farligaste torg. Eller i alla fall nära torget (på busshållplatsen). Det var storm. Regnade och kallt.. Och kissnödig var jag. Usch!


Klockan är strax efter nio. Jag är trött, så trött. Men borde inte gå och sova än. För då vaknar jag allt för tidigt imorgon. Och imorgon ska jag hem till mormor och käka middag. Eller lunch kanske man ska kalla det. Fast som middag. Äh, whatever.
Sen åker jag hem till Stockholm igen. Nya kursen börjar först på tisdag, så måndagen får jag spendera med att söka jobb. Och ta mig i kragen och ringa Tidningen jag sökt praktik på. Hatar verkligen telefoner. När jag själv ska ringa alltså....




Jag ska nu få Lisa att hitta på något med mig.. Typ spela spel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0