Jävla hackare!

Bilddagboken.se har blivit hackade. Och dom har fått tag på alla deras lösenord. Så nu blir jag nervös och ändrar alla lösenord som jag har. Så att dom inte kan komma åt min mejl eller liknande.. Så alla andra som också har en bilddagbok borde ändra sina lösenord.
Men det var ju liksom "mitt" lösenord! Bästa ever! Jobbigt att behöva komma ihåg det nya hela tiden.. Måste också tänka igenom alla ställen som jag loggar in med det lösenordet. Blä..


Oh, tio minuter kvar tills Älsklingen slutar. Så snart är han hemma.. Mys!



Vi funderar på att ta oss till Rica Talk Hotell och kolla in Seinfeldmaratonet som går där tills måndag. Käka lite Monk's-mat och skratta åt Kramer :)

Kommentarer
Postat av: Soff

Älsk =) Hehe.. Du Mando har gjort 5 skivor.. En EP också Sheepdog. Så att du inte missar några låtar haha =D Puss babe!

2008-01-12 @ 18:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0