Jävla hus

Jag har legat vaken över tre timmar i natt. Mellan 01:15 och 04:15/30. Det knakar och knäpper hela tiden. Och då tror jag att det är någon i huset. Självklart måste jag då tänka ut flyktvägar eller sätt att döda den som kommer in, ifall han ha pistol eller liknande. När Mimmi (katten) började käka mat vid 4 så förstod jag att det inte var någon på nedervåningen för då hade hon nog inte gått dit. Så då kunde jag börja sänka pulsen och somna om. Så nu är jag lite trött. Men det går an.

Smaskens mat hemma hos mormor klockan 1. Sen vet jag inte när jag åker till Stockholm igen.. Men saknar min Älskling...




Mamma har sagt att jag får ta hem sista Stieg Larsson-boken. Jag jublar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0