Lättnad

Praktiken är fixad. Den stora tidningen jag sökte till ville inte ha mig. Men så fick jag komma till det första stället jag sökte till. Fastän jag svarade lite sent. Tycker jag alltså.. Vi hade egentligen inte sagt något svarsdatum.

Min plan för i dag är att gå ner till stan. Älsklingen åker alltid till skolan i bil med en kompis som bor på Lidingö. Så det blir liksom på vägen till skolan som Älsklingen blir upphämtad. Men den här veckan är han i Ryssland så Älsklingen får till sin stora sorg åka tunnelbana till skolan. Dagens I-landsproblem or what? Men han har inget busskort så han lånar mitt. Därför får jag gå. Måste handla kurslitteratur. Vart ligger den Akademinbokhandeln egentligen?





Dagens chock: Heath Ledgers död...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0