Paus

Jag vaknade klockan 10 av ett sms från Älsklingen. Gick upp. Satte mig vid datorn. Började jobba med skolsaker. Bland annat en hemtenta. Den är nu halvklar och ska in först den 7:e februari. Sen kollade jag på klockan. 12:45! Jag har alltså suttit över två och en halv timme och skrivit. Utan att ha käkat något. Magen började bli sur. Slängde i mig en mikropizza (fullkorn) och diskade sen Älsklingens disk. Taskigt om jag inte gör det eftersom han är i skolan mellan 8 och17 varje dag. Härlig kurs, verkligen..

I sommar ska vi på par-charter! Några vänner till oss frågade om vi ville hänga med. Självklart! T-shirtar och kepsar med Parcharter tryckt. Haha. Kommer bli bästa resan ever!





Sökes: en person som lever ekologiskt i Stockholm. Till ett personporträtt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0