Pengar behövs

Planen för dagen är ändrad. Istället för att köpa boken ska jag springa till skolans bibliotek imorgon och toklåna! Måste. Spara. Pengar.
Älsklingen och jag vill åka på semester i sommar. Och jag har fortfarande inget jobb. Vi vill båtluffa i Grekland. Hittade en superbra sida som hade massor med nyttig information. Plus bilder och historier.. Jag blev jättesugen och bestämde mig på en gång att spara. Jag ska inte handla mer kläder. Ingen väska heller fastän den jag har är trasig. Det jag kommer handla är mat och biljetten till Håkan. Men jag kommer åka hem till Eskilstuna igen. Jävla tågpengar. Sen fyller Erica år i helgen. Massor att spendera på! Illa, illa.. Får sluta att lägga pengarna på mig helt enkelt.

Jag måste även ha pengar till sommaren om jag inte får jobb. Leva på sparpengar när jag blir arbetslös den 6:e juni... Jävla liv. Hoppas dagarna inte går för snabbt...




Det blir pasta ikväll. Billigt och bra.. Ska spela badminton också. Och vinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0