Realiserad julmust

Sålde min bok. Tappade tandborsten på golvet innan jag for så 26 spänn av bok-pengarna fick gå till en ny. Med tungskrapa. Bästa uppfinningen ever. Sen realiserade dom julmusten också. 5 kr plus pant (1 kr). Kunde inte låta bli.. Det får bli den sista julmusten för den här julen. Lypsylet var också slut. Köpa nytt. Och nån ört- och grönsakssås till kycklingen imorgon. Så nu försvann 73 pengar av mina 180 intjänade. Och en weinernougatglass också! haha.

Jag käkade en kebab med bröd för 35 kronor till lunch. Är fortfarande mätt. Tror jag inte behöver äta mer än lite knäckemacka och clementin till middag. Hoppas Älsklingen går med på att äta en taco-rest från igår så slipper jag laga mat till honom. Han har så bråttom när han kommer hem för han ska träna ikväll.





Ont i huvudet. Måste dricka mer vatten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0