Simma imorgon

Inget sim i dag. Men imorgon. Har redan packat väskan. Så nu ska jag ner i vattnet, med eller utan fula ben!

Älsklingen kom hem från skolan. Käkade lite mat och åkte iväg till träningen. Det känns som att jag lever ett singelliv.. Och det sugen balle! Skittråkigt.. Stackars er singlar. Stackars. Fast alla kanske inte tycker det är skit. Men jag blir riktigt sällskapssjuk och ensam om jag inte har något att göra eller att ha någon att vara med.

Och så är jag gammal. Kollar på Antikrundan. Ser mest fram emot Gordon Ramseys nya serie som börjar 21:55.. Han är så rolig. Haha.. Fastän han är så arg.

Tågkortet går ut i dag. Ingen nytt imorgon. Snarare en remsa.. Kommer mest sitta hemma och uggla. Har typ inget i skolan nu för tiden.. 



Seriöst: jag måste ha en person som lever ekologiskt! Tipsa!

Kommentarer
Postat av: din babysyster!

usch jag är ensam. men jag har så mkt för mig, så skulle aldirg ha tid att umgås med nån, jobba, träna, övningsköra, sova, jobba, träna, plugga teori, sova. kul liv? mjaaa. men jag planerar inför framtiden istället. då ska jag leva haha. :D med körkort! well yes. måste sova, jobb imorn tadaaaa. lycka till med simmandet. ps. du har vackra ben

2008-01-31 @ 20:39:38
Postat av: din babysyster!

usch jag är ensam. men jag har så mkt för mig, så skulle aldirg ha tid att umgås med nån, jobba, träna, övningsköra, sova, jobba, träna, plugga teori, sova. kul liv? mjaaa. men jag planerar inför framtiden istället. då ska jag leva haha. :D med körkort! well yes. måste sova, jobb imorn tadaaaa. lycka till med simmandet. ps. du har vackra ben

2008-01-31 @ 20:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0