Simma?

Ska jag iväg och simma i alla fall? Mina fula ben syns ju egentligen bara när jag är uppe och jag tänkte ju simma mest =) Får se. Ska ta en dusch och inspektera hur pass illa dom ser ut. 

Bästa middagstipset: Köp en Kelda Örtkryddad sås. Skär ner kycklingfiléer och stek. Ta lite lök om du gillar det med. Sen serverar du med ris och sallad. Det var götti! Käkade det igår kväll.. Och till min lunch i dag. 

Vädret är fint här i Stockholm i alla fall. Blått på himlen. Fast på vintern betyder det att det är kallt. Det, det, det.. Jävla det-sjukan. Måste krya mig från det tills jag ska börja skriva på mitt examensarbete.






Ska jag simma eller?

Kommentarer
Postat av: Emmie

Jag älskar Arlas skogspanna, såå jävla gott med nötkött :D
nyss åt jag potatisgratäng (köptfryst och bara gör i ugnen) och sen lövbiff i Oystersås i santa maria flaska, sjukt gott! :D prova!

2008-01-31 @ 15:51:47
URL: http://nokidding.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0