Sista dagen på sista lovet

Det här är kanske den sista lovdagen i hela mitt liv. Om framtiden går som den borde och jag får fast jobb på nån tidning där jag trivs. Jag ska säkerhetssöka lite kurser till hösten om jag inte får något jobb. Och då har jag ju faktiskt sommarlov.. Men förhoppningsvis är det här sista dagen.
- Vad duktig du är, sa Älsklingen.
Tack.


T spelar Metroid på Wii. Jag har läst ett kapitel av två som vi ska diskutera på tisdag. Tar nästa kapitlet imorgon. Tror jag ska ringa mamma och sen börja nästa bok av Stieg Larsson. Flickan som lekte med elden, eller nåt. Har ingen aning om vad den handla om faktiskt, men tror den är bra.


Fick lite jobbångest nu. Dags att söka jobb? Det lär bli problemas om jag inte får jobba där jag praktiserar eftersom jag då blir arbetslös dagen efter att jag slutat där. Tänker inte söka till Grönan i sommar. Tröttnade som fan efter jävulsveckorna i Kärlekstunneln.. No more, please!



Måste fixa Mando diaos sista skiva och lära mig alla texterna. Har exakt två månader på mig innan dom spelar på Cirkus, så jag tror jag hinner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0