Snö!

Världen var vit när T vickade upp gardinerna imorse. Eller för en halvtimme sen rättare sagt. Jag har totalt vänt på mitt dygn. Somnade runt ett igår kanske. Och vaknade halv tolv. Igår sov jag i 12 timmar.. Inte bra nu när skolan börjar snart.


Har till och med startat upp min egna dator dagen till ära. Ska skriva ett CV och ett arbetsprov och skicka in till en praktikplats. Jag vet, jag har ju redan fått en, men till och med han som intervjuade mig tyckte jag skulle söka hit. Nu när jag fick chansen. Och samtidigt är jag garanterad plats på det förra stället. Har han sagt i alla fall...


Och så måste jag göra en skolgrej. Men bara en.


MÅSTE städa lägenheten. MÅSTE packa upp alla väskor och julklappar. MÅSTE...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0