Stureplan suger

Började kvällen med middag hos Erica. Förfest och sen utgång. Vi gick till Solidaritet. Peppes syrra smooth-snackade med vakten och vi fick gå före den låånga kön. Sweet! 150 spänn inträde och 30 spänn garderob. Jävla rån! En liten öl för 53 spänn. Drog efter en och en halv timme. Tröttnade ganska snabbt på musiken, som lät likadant hela tiden. Och tröttnade på folket där. Fancy people eller nåt..
No more Stureplan för mig.

Åker hem till Eskilstuna ikväll. Går inget tåg som passar så är inte hemma förens 8. Älsklingen drar på fest och utgång, men jag åker hem till mamma och pappa. Orkar inte gå ut mer. Inte mina pengar heller..

Erika är här nu. Gick på stan och käkade lunch förut. Myys!





Jag ska inte fest med cider mer. Alldeles för sött och svårdrucket. Hann inte ens dricka upp alla 5 cider på förfesten. På typ 5 timmar... knäppt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0