Taskigt

Älsklingen har alltid bara tid att ringa mig när han är på toaletten.
- Men jag måste gå nu, säger han snabbt
- Vadå är du färdig nu eller? frågar jag då
- Ja, men jag måste verkligen lägga på!
Tasko...


Shit. Kollar på MTV och dom spelar hon som vann idols låt. Totalt hjärnsläpp på mig.. Iaf. Hon ser skitkonstig ut. Står med fötterna inåt, böjer på knäna och ryggen. Suckfult..


Jag och Daniella bestämde oss för att gå till solariumet varje dag från och med fredag och en vecka framåt. Endast för att Peppe och Erica som åker till Lanzarote inte ska få vara brunare än oss när dom kommer hem.. Pilutta!
Får se om det blir av...



Har du ingen kul blogg att tipsa om?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0