Tusen och en natt

I mars ska jag på en 3 gånger 30-årsfest i Eskilstuna. Temat är Tusen och en natt. Redan har hela familjen börjar spekulera i vad vi ska ha på oss. Mamma vill att pappa ska ha en fez och jag tycker Älsklingen ska ha en guldturban (från Buttericks). Vi brudar lär få klämma i oss BH:ar alá Jasmine från Aladdin. Or not! Men jag hittade en magdansaffär någonstans i Stockholm dit vi lär vallfärda och bunkra upp med guldsmycken och uppåt-tår-skor.

Älsklingens hårddisk kaputtade igår. Fast vi vet inte vad som hände. Han hade den i skolan, åkte hem och när vi skulle starta den gick det inte. Ett mysterium! Hoppas det löser sig... Vi har massor med kort på hans dator. Vill inte bli av med dom. Borde säkerhetskopiera mina kort också. Vet bara inte hur jag ska göra... haha



Par-charter i sommar? Yes, please...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0