Första dagen på semestern

Jag är ledig en vecka. Första dagen börjar med regn. Inte lovande. Hade tänkt sola lite. Vara ute och gå. Blir brun på benen. Men inte. Får fortsätta vara vit. Mina händer är bruna dock. Det kallas för insläpp-till-lustiga-huset-med-långärmad-tröja-bränna. Ser lite konstigt ut faktiskt..

En butik ringde in Älsklingen för jobb i dag. Vi som precis hade börjat kolla på Gone baby gone. När den började bli spännande var han tvungen att gå. Men han slutar om två timmar. Sen ska han bara åka hem..

Hade en väldigt trevlig kväll igår. Efter jobbet gick vi till Skansen. Kollade djur och var inne på Akvariet. Snål-Grönan tog mitt personalkort direkt efter jobbet så jag fick betala inträde till allt.. Supersurt! Vi va inne på Grönan ett tag och väntade på att en skulle sluta jobba. Åkte lite grann. Tog båten in till stan, gick till Mosebacke. Tog en öl. Blev kallt. Gick till bar Nada (?), Tog en öl. Åkte hem.
Bilder finns på face såklart :) Några få..




Nu då? Vad gör man när man är ledig och det är dåligt väder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0