Grönan äter mitt liv

Jag hinner knappt blogga nu för tiden. Illa! Måste ju hålla skrivarfingrarna igång nu när skolan är slut.

Har gått och blivit sjuk. Har fått världens förkylning. Och såklart gör cheferna allt för att man inte ska gå hem från jobbet. Så fick gå till sjukstugan och hämta ipren istället. Hjälpte ett tag, men hade hellre tagit sängen hemma till meducin.
Elva timmars slit idag. Tolv (!) imorgon. Alltså kommer jag ha jobbar 23 timmar på två dygn. Nästan ett helt dygn! Wtf? Är det lagligt?
Men känner jag mig såhär imorgon så vette tusan om jag kommer gå. Riktigt bajs att må dåligt på jobbet. Söndag är min sista dag. Skönt som fa-an!

Mamma och pappa hälsade ju på. Fick fina presenter. Bla ett presentkort på valfri behandligt på Gamla stan spa eller va tusan dom heter :) Vill ta en massage.



Min ena näsborre är helt igenproppad. Kan knappt andas. Ett helvete är va det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0