Mästarnas kamp

Jag och Älsklingen ska mötas i en femkamp. På Gröna lund. Aldrig tidigare har vi fajtats mot varandra i liknande spel. Igår vann han yatzy-tävlingen och jag M.I.G (frågesport). Men i dag är det styrka, pricksäkerhet och chillade nerver som gäller. Jag lär få utstå lite tjat om att åka Fritt fall också. Men jag kommer aldrig svika från mitt nej. Never att jag sätter mig i den där självmordsmaskinen..

Vi har gått långt i dag. Först till Tekniska museet vid andra sidan av Gärdet. Skulle ta Cino4-filmen Flyg. Tidigare har vi sett Rymdresan. Stolarna rör sig, det blåser, skvätter vatten och allt är i 3D. Men biljetterna var slut. Så vi gick till Djurgårsbron och käkade glass istället.

Vi ska nog boka resa i dag. Till Kefalonia!





Vem vinner?
Moi of course!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0