Pizzabak

Förkylningen blev betydligt bättre inatt. Vaknade helt utvilad. Hade inte ens vaknat en endaste gång för att använda nässprayen. Så jag klarade att jobba mina sex timmar i dag. Fem imorgon. Sen är Grönantiden slut! Då blir det middag på Grönan, besök på Skansen tills kvällstidarna slutar, sen lär vi gå ut och ta nån öl. Några öl.

Jag och Älsklingen hittade vår resa igår. Ganska billig. Alltså billigare än att ta sista minuten :) Den går till Kefalonia i Grekland. Ska tydligen vara en superfin ö. Finns sköldpaddor där med, tydligen. Ligger nära Lefkas, där jag va förra året, och nära Zakhyntos. Säger inte med vilket bolag för jag vill inte att resorna ska ta slut. Frågan är vart vi ska få pengarna ifrån bara :)

Älsklingen jobbar ikväll. Hade ju tänkt ha lite myskväll och laga pizza. Men nu får jag göra pizza till mig själv. Scrubsmaraton till elva i natt. Perfekt!




Undrar vad jag ska göra i höst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0