Spontandricka i en park

Sofia kom hit till Stockholm igår. Hade fått ett sms när jag slutat som sa att hon skulle komma med tåg snart. Åkte till centralen, köade in på systemet, köpte lite vitt och snabbade mig hem. Klämde i mig en mikropizza och mötte Sofia på stationen klockan nio. Satte oss i tanolunden. Eller tant som i gammal gumma plus ett o. Massor med folk och nån stekte gratis pannkakor. Tjafsade med en dryg blivande mäklare om ifall man kan se Venus från jorden, vilket man kan. Okunniga jävel alltså.. Var på väg "ut" så att säga efter parksittandet. Träffade två trevliga kvinnor/tanter som vi snackade med i säkert en timme. Sen blev klockan för mycket för att gå ut. Så vi gick hem. Från Hornstull.. Inte skönt i fötterna efter att man jobbat i nio timmar. Med samma skor.
Men det var underbart trevlig iaf! Min bästade kusinälskling!

Om 6 minuter beger jag mig in till stationen igen. Ska hem till Eskilstuna en sväng. Bada i Borsökna och sippa vin på Grappa eller Perrongen med Erika. Och grilla! Ser mest fram emot maten faktiskt...
Mmmm





Kommentarer
Postat av: Emmie



Men, är det den dumma mannen din som inte vill ha kisse eller?

Jag vet inte vad jag ska göra med henne, vill att hon kommer till någon bra, och som man kan träffa henne hos. :(

2008-07-26 @ 17:18:01
URL: http://eatdirt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0