Uppdatering med slowmo-internet

Sitter i mitt gamla flickrum i Eskilstuna. Tvestjärtarna frodas som vanligt. Syster Lisa fick nyss döda en i trappen. Erika säger att roten till det onda (som i Arlas PC-spel) finns i hennes rum. I källaren.. Skulle inte vilja sova där frivilligt.

Läste nyss klart min rysarbok. Människo/djurmonster utstötte yl/gutturala skrik hela tiden. Sen började min katt Mimmi göra samma sak. Snacka om ilningar i magen. Ungefär som när man glömmer något och precis kommer på det.. Not nice feeling.

Imorgon blir det shopping i Tuna park. Ska in på Carling och köpa något på rean. Har 203 kronor kvar på mitt presentkort. Därefter ska vi till Coop och till Systemet. På kvällen ska vi grilla och ha fest. Erika har bjudit in hela vänskapskretsen känns det som. Tur att inte mamma eller pappa är hemma och vet om. Dom har legat och glassat på en strand i pölseland hela dagen. Och säkert druckit öl :)




Nån har slabbat på tangentbordet. Fastnat med lillfingret i nåt klet varje gång jag råkar nudda.. Fräscho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0