Det blev inget dopp

Var en fegis igår. Badade inte. Har inte ens känt på vattnet! Istället fick jag nästan värmeslag på kvällen och önskade att jag hade badat. Låg en halvtimme max på stranden. Sen gick jag upp till Älsklingen vars pappas familj bor. Supernära! Dåligt dock eftersom barnen tjatar stup i ett om att få gå ner och bada..
Dom hade köpt en studsmatta iaf. Hoppade massor! Är väldigt trötsamt. Men bra träning, I promise you.

Om en timme kommer Älsklingen och hämtar upp mig. Hans syster fyller 20 i dag. Ska på middag och sånt. Men först måste vi till Tunapark eftersom Älsklingen inte köpt någon present än, och vill absolut inte att jag ska göra det. Fastän jag har haft mer tid än honom... Aja, hoppas vi hittar nåt iaf.



Nu längtar jag både till examen (4 dagar kvar) och till Hultsfred (10 dagar kvar)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0