Dilemma

Åh. Två bra filmer ikväll. Ace Ventura och Medan du sov. Men tror på komedin :) Ace kommer alltid först.
Btw hade jag värsta grejen på tanden efter maten igår som jag jobbade med i flera timmar. Typ som Ace: "Do I have someting in my teeth?" (selleri)

Sa upp mig i dag. Goohoos sa: du ser inte ut att trivas att jobba här. Och nej, hon har rätt. Lika bra att inte göra det då.

Ville gärna till Allsången och se Håkan live igen. Men den enda som kunde följa med (Sofia) kunde inte. Älsklingen är ju i tuna fortfarande.. Men men. Får kolla in det på tv istället.

Nu blir det ugnspizza och AFV. Härlig kväll. Precis som jag vill ha den (nästan = Älsklingen är ju inte hemma).




Glöm inte att kolla in Flight of the concords

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0