Glad midsommar!

Det är sol ute. Och kanske varmt. Är det mycket folk i parken? Ingen aning. Vädret är perfekt för tivoli men samtidigt är det midsommar. Vilken familj firar den på Grönan? Typ guldkortsungar hela dagen... Men det gör inget för jag slutar klockan 17!

Fick faktiskt napp på jobb-kroken jag slängde ut. Om några veckor är det bye bye med Grönan. Sorry, men jag måste ta det här nu.

Ikväll blir det antingen Hagaparken eller mysmiddag hemma hos Tobbe och Frida. Jag röstar för T och F. Närmare att ta sig till Mariatorget än Haga efter jobbet.

Älsklingen ska såklart jobba imorgon, på min lediga dag! Han börjar 8 på morgonen. Härligt efter midsommarafton. Not. Sen ska han tillbaka på kvällen och gå ut med jobbet. Men hallå? Kul för mig eller? Neee.. Fan då. När jag väl är ledig så jobbar han. Han kommer få asmycket stryk om han är borta på söndag. Vi har inte fått vara ensamma bara han och jag på typ 10 veckor. Sen jag började praktiksera i princip..



Och snart är det min födelsedag!

Kommentarer
Postat av: VinnEnBloggdesign

Vill du ha en ny bloggdesign? Allt som krävs är en kommentar. :)





2008-06-20 @ 09:18:23
URL: http://vinnenbloggdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0