Snart när det av till Hultan!

Uj uj. Ingen tid har jag haft. Knappt.

Efter festen i torsdag blev det en kort städning på fredagen sen vidare till Uppsala för att fira kusinen som tagit studenten. Hem till Eskilstuna på kvällen. Trött och sliten, men det var det värt. Hade en superbra examensfest! Går inte att jämföra med usla studenten..

I lördags hade jag dock en lugn dag hemma. Var hemma hos Jocke och Janet på kvällen som slutade med utgång till Raw som hade bartömning. Köpte en pissljummen öl för 25 spänn sen drog vi och käkade kebab istället. Mycket bättre valuta för pengarna..

I går hade jag examensmiddag hemma hos mamma och pappa. Alla i Älsklingens familjer var hemma hos oss. Många barn kan jag säga :) Men vi käkade smaskig lax och fruktsallad till efterrätt. Fick fina grejor också. Bland annat en bärbar grill som ser ut som en hink med galler över. Skitcool

I dag så har vi vart och handlat allt till Hultsfredsfestivalen! Woho! Imorgon bär det av!
Hittade äntligen en bikini. Har letat som tusan.. Sen har vi handlat massor med alkohol, chips, vatten, brassestolar, hinkar (att kyla drickan i), partyplastmuggar, hyginensaker och sånt.
Halv nio imorgon bitti kommer Sofia och Bella. Då kommer vi packa bilen och sen dra! Roadtrip genom Sverige som slutar i en supernice festival.

Måste dock gå upp kvart i sex imorgon och sjunga för pappa som fyller år :)





Vem mer kommer till Hultsfred?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0