Stressig dag!

Jag har ett stressigt liv just nu.

Praktiken: Slutar på onsdag. Jag håller på att avsluta (eller är väl i mitten helt ärlig) ett stort arbete till papperstidningen. Not nice! Har femtioelva kommunsnubbar att ringa imorgon och dom svarar aldrig! Vad är det för fel på dom? Det är stressigt som fan iaf.

I dag: Grönan bestämde sig för att ha fortsättningsutbildningen i dag. En väldigt obra dag för mig. Varför inte lägga den för två veckor sedan ungefär? Har dessutom inte fått min attraktionsutbildning och den vet jag inte när dom ska klämma in. Kanske på natten dagen innan jag börjar jobba? För från och med nu har jag inte en ledig stund. Iofs kanske på lördag en halvtimme eller så, men då är jag ändå i Eskilstuna. Men vetskapen av det här stressar mig iallafall.

Imorgon: Älsklingens plastpappa ska sova hos oss imorgon. Och vi har inte städat. Älsklingen jobbar ikväll och jag är trött efter heldag på praktiken samt utbildning. Men jag får nu ställa mig och diska hans disk och vika undan hans kläder. Pallar nog inte att dammsuga.
Vad är det egentligen med killar och lägga allt på golvet? Av med brallorna på mattan och låta dom ligga där. Det är liksom inte ens fräscht på golvet.

Onsdag: Tvättid klockan 6 på morgonen. Zzzz.. Stackars Älsklingens plastpappa som måste vakna samtidigt som oss ungefär. Men det här betyder att jag måste sortera tvätt imorgon kväll.

Examensfesten: Jävla klass alltså. Jag har fått in pengar från två personer. Skickade ut meddelande i torsdags. Några vet jag att jag kommer få ifrån men vissa har jag inte ens hört av. Det är tokjobbigt att behöva tjata på folk som inte lyssnar! Jävla puckon. Hur fan klarade dom sig genom skolan?! Ge mig bara pengarna, det är ju för fan allt jobbigt som dom behöver göra med den här festen. Resten kommer ju jag och Peppe att göra..


Fy vilket tråkigt inlägg. Men var tvungen :)
Nu ska jag rosta macka till middag.



3 fucking dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0