Unreal

Äntligen är jag hemma igen. Har till och med två cheese i magen! Va typ aslänge sen jag käkade det..Blev ingen uppsägning idag. Tar det imorgon istället. Hade bråttom imorse så hann inte medans kontoret var öppet.

Messelimessade Sofia och frågade om hon ville hänga på Grönan imorgon efter att jag slutar jobbet. Har hört rykten om att hon ska vara i storstaden några dagar. Så varför inte passa på när jag väl har tid att hitta på nåt?
Tydligen kommer Älsklingens familjia ta bilen till Stockholm vilket innebär att en resa till Kolmården är möjligt! Woho! Me love.

Nu ska jag lägga mig i sängen. Kolla på nåt avsnitt av Flight of the concords (roooligaste serien - måste ses!) eller Darren Brown. Typ magiker/tankeläsare/illusionist. Najs bajs.


Har ett pass på tolv timmar på lördag. Kul sätt att börja sin födelsedag med? Kanske kan få mig en sång innan vi går hem...



zzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0