Uppsägning i dag?

Funderar på om jag ska säga upp mig i dag. Om jag säger upp mig imorgon kommer jag ändå att sluta måndagen om två veckor. Och jag vill ju vara lite ledig innan jag börjar på H&M. 6 dagar eller vad det nu blir... Hmm, får se.

Har haft en skön, skönt helg. Började med midsommarfirande tillsammans med Tobias och Frida (och Älsklingen såklart). Käkade mat. Dock dålig fisk som jag och Älsklingen blev dåligt av :) Älsklingen åkte hem efter maten för han började jobba klockan 8 dagen efter. Men vi andra fortsatte till Gullmarsplan och sen buss mot Farsta. Vet inte riktigt vart vi va. Men nära skogskyrkogården iaf. Hamnade på nån jobbigt fest med jobbigt folk. Men lyckades ha ganska roligt iaf. Åkte hem framåt två, halv tre. Hungrig som fan men struntade i att äta. Ledde till en rejäl bakislördag. Piggnade till på kvällen först när magen fått nudlar till middag. Fast glassen under promenaden hjälpte nog också.. Mums!

Så lördagen gick åt till att mysa och piggna till. Kollade på The Ruins. Ganska dåligt film faktiskt.. Inget jag rekomenderar. I söndags tog vi en lång promenad på kungliga Djurgården (vår granne). Hittade en låång väg runt en udde som slutade med att vi fick se löst gående getter. Supersöta! Handlade på vägen hem, slappade, kollade på The Happening som var betydligt bättre än Ruins :)

Nu ska jag strax göra mig klar för jobbet.

Älsklingen åker hem till Eskilstuna och kommer inte förens på onsdag samtidigt som hans mamma och bror kommer hit. Dom ska sova över en natt för att sen ta båt till Åland för en minisemester. Jag hoppas på att dom tar bilen så jag och Älsklingen kan låna den på min lediga torsdag. För då kan vi åka till Kolmården. Måste passa på att använda min Grönanrabatt innan jag slutar...



Of I go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0