Ah.. ah.. ah...IKEA!

Är det nån som sätt A night at Roxburys eller? Det är så jävla kul när Will Ferrels roll har gift sig och ska ha sex med sin tjej. Precis när hon kommer så låter hon som det står i min rubrik..

På tal om Ikea. Är grymt sugen på att åka dit. Var länge sen jag var där. Har iofs inte allt för mycket pengar att slösa tyvärr, men vi skulle behöva en skohylla. 2 år har gått och vi har fortfarande ingen. Skor överallt i hallen!

Har ett samtal att ringa till Krav också. Ringde nyss till växeln faktiskt, men hon som jag skulle ringa till var inte inne så jag ska ringa om cirka 4 minuter. (ångest)


Enough om mig. Vad gör ni för kul ikväll eller i helgen? Party som vanligt kanske...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0