Billig resa

Jag har fått en gammal väska av mamma. Var tvungen att börja använda den nu. Hittade en bussbiljett från 1995 i den. Då kostade en hel resa bara 13 kronor. Inte illa!
Tvungen att börja använda, ja. Min älskade, älskade väska med rosett på, från Glitter har gått sönder. Ena fästet till axelrämmen har lossnat. Försökte sy fast den igen, men jag hade bara av nålen.

Kanske hittar en ny (och billig) väska på HM. Ska dit snart. Men smartot som jag är har lovat att jag ska vara tillgänlig i luren hela dagen för en intervju. Så när kan jag typ lämna huset egentligen? Behöver ju gå iväg och handla. Men kan inte förens han har ringt. Om han ens gör det! Kan jag gå klockan 4? Kan jag räkna med att han inte ringer då?


Ska nog spela lite betapet och fördriva tid nu...

Kommentarer
Postat av: Emmie

Men hallååå! jag bytte min väska därifrån tre gånger tills jag bad om pengar tillbaks,a v samma anledning. they suck

2008-04-02 @ 20:23:56
URL: http://eatdirt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0