Come one!

En kille jag jobbar med börjar bli lite påfrestande. Ha i tanken att vi faktiskt bara jobbat tre dagar tillsammans. Och har inte direkt något gemensamt. Ofta är det bara tyst när vi typ käkar, och jag orkar inte starta ett samtal. Krystat.
Igår
- Jaha, vad ska du göra ikväll då? frågade han
- Jag ska sitta hemma med min påskmust, ostbågar och kolla på melodifestivalen.
- Du vill inte att jag fixar in dig på festen jag ska på?
- Nja, det är bra tack...

- Behöver du extrajobb?
- Mjo, det behöver man ju alltid.
- Du vill inte jobba på lager då? (där han jobbar) Jag kan lägga in ett gott ord om dig
- Alltså jag börjar praktiken snart och då kan jag inte jobba vardagar, men tack ändå.

När vi klivit av pendeln i stan.
- Jaha, vad ska jag äta till middag nu då...? säger han.
- Hmm... från mig.
- Du har inte lust att hänga med mig och äta lite middag? frågar han.
- Nja, jag ska nog äta hemma, det räcker att äta ute en gång om dan.
- Okej.

5 minuter senare frågar han igen.
- Du har inte lust att ta en fika nån dag?
Jag tänker Shit!
- Hmmmmm.... jaoo... kanske det...
Sen byter jag ämne snabbt.

Jag hoppas att han inte läser min blogg. Förlåt isf. (provade googla med mitt namn men jag hittade inte min blogg). Ska hålla tyst om den.
Jag fasar för dagen. "Ska vi byta telefonnummer"-dagen. Fan fan fan. Men jag säger bara att jag inte brukar ge ut mina telefonnummer. Fan om han söker på Hitta.se för där finns jag. Hehe.. Men då är han fan mer creepy.



Haha, Älsklingen ringde mig halv ett i natt när dom låg ankrade i Mariehamn och med bra mottagning. Han berättade hur allt va och så. Och lät inte allt för lurig, som min mamma skulle säga.
- Jag har buggat också! säger han skitglad.
Jag ba: shit, stackars brud, haha.
- Jaha? säger jag.
- Jo, men ingen ville dansa med mig men så bjöd jag upp en tjej som buggade lika dåligt som mig. Hehe. Men jag tycker synd om henne för jag trampade henne på fötterna.
Hahaha.. Min Älskling.
Hoppas han är pigg nu och är uppe vid frukosten och gör sitt skolarbete.

Sov reletivt bra i dag. Mest bra imorse när solen började gå upp. Jag sover alltid bäst då.

Kommentarer
Postat av: Milla

Kan du inte bara flasha förlovningsringen? Han borde ju haja vinken då kan man tycka.

2008-03-18 @ 02:22:11
URL: http://kull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0