En dagens?

Dagens låt: Typ ingen. Lyssnar knappt på musik längre. För en lång lång tid isf.
Dagens frisyr: En slickad tofs på huvudet. Ej duschat.
Dagens smink: Nothing. Lite consealer om jag går ut kanske
Dagens klädsel: Älsklingens pyjamasbyxor och hans luvtröja. "Johanna har blivit en hip-hopare" sa han igår
Dagens händelse: Ingen händelse hittills. Kanske att jag lyckades värma maten perfekt i micron. Så att jag bara kunde slaffsa i mig den utan att blåsa. Mickro-värmning är en konst.
Dagens vill ha i allmänhet: Sol och värme!
Dagens materiella vill ha: En påse chips/popcorn/lösgodis/choklad. Kläder och skor. Vill alltid ha allt.
Dagens beroende: Ehm... inget tror jag
Dagens tråkigaste: Att plugga. Som vanligt.
Dagens köp: Har inte vart utanför dörren än
Dagens mat: Ris och köttgrytan från igår. Som blev supergod! Ikväll pasta med köttfärssås-rester tror jag
Dagens mående: Segt. Men jag är frisk i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0