Ensam

Älsklingen är fortfarande i skolan. Dom ska lämna in ett grupparbete imorgon så nu är det tydligen sista minuten-arbete som gäller. Och att vara ensam för mig...
Sitter och tittar på So you think you can dance. Hehe, ganska kul faktiskt.
"Jag kommer bli topp-tio" - självsäker dansare
"Det gör ont i min musikaliska kropp" - dansk jury om hans tio-i-topp-dans.
Men endel är faktiskt bra.

Middagen blev inte bara nudlar. Hade glömt att jag tagit fram kyckling så jag stekte den med lite wokgrönsaker. Men det blev inte supergott. Var knappt hungrig heller. Men dock törstig. Är det fortfarande. Måste dricka mer...





Oh, jag har ju förtusan kolsyrat vatten i kylen! Totally forgott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0