Ett tag sen

Nu var det ett tag sen jag bloggade. Förlåt. Men det blir lätt så när jag är hemma i Eskilstuna. Datorn kommer inte först då. Men nu vaknade jag så tidigt så jag passade på att sätta mig här ett bra tag.

Jag har en bra och en dålig nyhet.
Dålig: Mina kläder som jag planerat att ha på kvällens fest var skitfula tillsammans. Mamma och Erika skrattade seriöst åt mig när jag visade. Och mamma sa att jag skulle sluta puta med magen. Fast jag putade inte. Hehe. Men Lisa köpte min kjol för 200 kr. Sen får jag pengar när jag lämnar tillbaka den andra delen till Gina. Så jag och Lisa ska sista-minuten handla på Tuna Park i dag. Måste hitta något snyggt. Jag vill egentligen ha det Lisa ska ha på sig. Skitsnyggt.. Bilder på Facebook senare.

Bra: Jag har blivit kallad på en ny arbetsintervju! Jag tänker inte säga till vilket företag men det är ett bra! Kläder och sånt.. Måste fixa den här intervjun så jag får jobb. Kanske inte behöver återvända till Grönan utan har ett mer fast jobb då.

Anledningen till att jag inte vill till Grönan är inte för att det är dåligt där. Jag går ju ut skolan i sommar och måste skaffa mig ett fast jobb. Grönan är bara över sommaren. Därför söker jag hela tiden andra jobb, som är mer säkra. Där jag förhoppningsvis kan stanna ett tag.



Nu måste jag kolla så att affärerna verkligen ha öppet i dag. Om dom inte är det ska jag skaffa mig lite panik.

Kommentarer
Postat av: Emmie

I saw you at TP!

2008-03-22 @ 00:41:09
URL: http://eatdirt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0