Har du DN hemma?

Helgen är över. Nu är det bara en helg till att jobba. Ska nog in på Academic och kolla igenom vad som finns att söka för nya jobb. Men inte för mycket! Får inte tjäna mer än 50 papp innan juli. Fast det är kanske ingen fara...

Dagens snålis!
Man till sin vän: Vänta, jag ska bara skaffa DN en månad gratis..
DN-säljare: Nja, det är inte gratis. Kostar 49 kronor för en månad.
Mannen: Va?! 49 kronor?! Nä, då får det va.

Manbava!
49 kronor är mindre än vad en Elle kostar konstaterade Tessan i dag. Sant.

Imorgon klockan tio (varför så tidigt) ska jag vara i skolan och gå på handledarmöte. Nervöst! Jag hoppas inte jag är så efter med mina texter och att alla andra typ är färdiga... Men jag har ju skrivit lite i alla fall. 10 000 tecken sammanlagt eller vad det bli. Bara max 20 000 kvar!

Käkade en cancun-wrap till lunch. Den var röd, stark och mättande. Nu ska jag koka makaroner och steka lite köttisar.

Vad är det på tv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0