Helt slut

Min kropp är helt slut. Jag är verkligen inte van att stå och gå en heeel dag och att gå upp klockan 7. Sitter i soffan. Tänkte stanna här tills jag ska lägga mig i sängen. Skulle vilja ha en rygg, lår, vad och fotmassage. Men Älsklingen blev spontan och åkte hem till Eskilstuna på eftermiddagen. Men han var världens bästa och lagade mat till mig som jag kunde värma.. Bästa.

Imorgon behöver jag inte vara på jobbet förens 10 i 10. Då kan jag gå hemifrån vid nio kanske. Skönt =) Har ingen väckarklocka bara kom jag på. Den har ju Älsklingen på sin mobil. (min funkar inte)

Men dagen har gått bra. Har delat ut och försökt sälja prenumerationer till "en stor morgontidning".
Gick hyffsat bra faktiskt. Fick en del sålda. Samma sak imorgon och de andra helgerna framöver. Men tiden går snabbt i alla fall. Det är bra..



Vem går vidare i melodifestivalen ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0