Jorå

Pluggandet flyter faktiskt på. Jag skulle egentligen åkt till Kista och käkat lunch med Älsklingen men jag kom in i researchandet så pass att jag inte åkte. Var rädd att tappa gnistan.
Men nu har jag i alla fall hittat en hel del fakta som jag kan basera min frågor på. Nu är det bara intervjuerna kvar. Funderar helt och seriöst på att gå och få hypnos för att bli av med min telefonfobi. Den är ett stort handikapp i mitt blivande yrke. Hehe.. På ett ställe kostade första besöket 1200 kr och resten 800 kr styck. Vet inte hur många besök man behöver göra iofs. Kanske bara ett.

Men än så länge har jag dom tråkigaste sakerna kvar att göra.
Diska
Städa
Handla
Äta lunch
Duscha


Molnen börjar försvinna ute. Sweet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0